Even weg - Reisverslag uit Port McNeill, Canada van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Even weg - Reisverslag uit Port McNeill, Canada van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Even weg

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Juli 2011 | Canada, Port McNeill

Hallo allemaal,

Vandaag vertrekken we naar het Orcacamp.

Dat betekent dat we 3 nachten slapen in tenten in een 'basecamp' en vanuit dat kamp gaan we kayaken, wandelen en hopelijk veel orca's, walvissen, dolfijnen en ander moois bekijken.

Er is daar in de wildernis geen gsm-verbinding of internet mogelijk dus we duiken echt even onder!

Over 4 dagen horen jullie weer van ons!

So long!

• 16 Juli 2011 - 18:28

Loes En Ruud:

Canada is echt mooi hè?
    We herkennen heel veel plaatsen van jullie foto's, krijgen er ook weer zin in.

• 18 Juli 2011 - 14:24

Gerty:

Hoi allemaal,

Allereerst Peter nog gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben er een op je gezondheid genomen.
    Vervelend om te horen dat opa in het ziekenhuis ligt.
    Zo te zien aan de foto's hebben jullie al veel mooie dingen gezien. Ben benieuwd hoe het met de orca's was....hopelijk hebben jullie er veel gezien.
    Hier is het echt herfstvakantie wat het weer betreft.
    Ik zie dat het in Canada ook nog niet echt warm is! Maar wie weet....
    Veel plezier en een toffe vakantie verder.