Vandaag naar Vancouver Island - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Vandaag naar Vancouver Island - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Vandaag naar Vancouver Island

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Merel

13 Juli 2011 | Canada, Vancouver

Goedemorgen allemaal,

Nou ja, hier is het 7.00 uur maar jullie zijn de werkdag alweer aan het afronden. We waren om 6.00 uur al wakker en dat kwam goed uit want Peter is jarig dus we konden uitgebreid zingen (not). Gisteren hadden Merel en ik stiekem een paar Amerikaanse drumblaadjes gekocht.
We gaan zo ontbijten en hebben zojuist het weerbericht op tv gezien. Jammer, jammer, jammer, tot en met zaterdag takkenweer. Regen, 16 graden. Advies: ga nooit tegelijk met ons op vakantie want dit is het 2e jaar op een rij al met dit soort berichten....anyway, ik neem aan dat de orka's zich niet op hun kop laten zitten door wat regendruppels.

Jullie horen het nog!

• 13 Juli 2011 - 15:31

Irene En Jm:

Lang zal tie leven ..... en nog vele jaren.
    Wat leuk dat reisverslag weer. En ook nog in de cockpit gezeten, het moet niet gekker worden. Nog veel plezier vandaag en tot later. Liefs

• 13 Juli 2011 - 17:39

Lole:

Hola ,allemaal ,wat leuk dat Ken (peter) jarig is vandaag ,mijn mammi invenezuela is ook jarig vandaag ,leuke mensen zijn dat he! proficiat en veel plezier ,het is en keertje anders verjaardag vieren met je 2 moi vrouwen he Peter? dikke kus .Lole

• 13 Juli 2011 - 18:25

Ruud En Loes:

Hiep, Hiep, Hiep, Hoera voor Peter
    Fijne dag en veel plezier op de ferry.
    Wij hebben in 2000 geen orca gezien, wel een onderzeeer.
    Victoria is heel erg leuk