Eindelijk - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

10 Juli 2011 | Nederland, Rosmalen

Nou dat werd tijd. Morgen gaan we eindelijk naar Canada! We hebben er allemaal zin in en dat is maar goed ook. Het word een reis die je niet snel zal vergeten. Nog even de laatste spullen bij elkaar zoeken en dan inpakken. Dat duurt wel even.. Daarna gezellig bij oma eten en gedag zeggen. Ook nog naar 't ziekenhuis, naar opa en de rest om tegen hen gedag te zeggen. Dan in ons eigen bedje slapen, morgen vroeg de auto in om naar Schiphol te rijden, het vliegtuig in, en op weg. Hopelijk hebben we daar snel Wi-Fi om nieuwe verslagen hier toe te voegen en natuurlijk ook om foto's er op te zetten. Afwachten dan maar!

• 11 Juli 2011 - 08:16

Arda Guirado:

Goede reis! En een heel fijne vakantie toegewenst. Groetjes van (Bar's flamencovriendinnetje) Arda

• 11 Juli 2011 - 10:40

Harriëtte, Bas, Tom:

Heel veel plezier !! Geniet ervan !!

Ik zal jullie op de voet volgen, hihihihi

• 11 Juli 2011 - 17:37

Conny:

Veel plezier!

• 12 Juli 2011 - 20:37

Oma Pula:

Zet hem op Nu de orka's nog