Key Largo - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Key Largo - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Key Largo

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Merel

29 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Ondertussen zijn we op Key Largo aangekomen. Het was zo'n anderhalf uur rijden vanaf Miami. Het hotel ligt erg rustig, onze kamers liggen tegenover het zwembad en dat stelt Merel erg op prijs. Key Largo is dus een eiland. Aan de ene kant ligt de oceaan en aan de andere kant de Florida Bay. Het einde van de River of Grass (Everglades). Het strand van ons hotel ligt aan de F. Bay. De middag rustig doorgebracht aan het zwembad.
Vanavond een duikschool hier in de buurt opgezocht en voor morgenochtend 9 uur gereserveerd. Wij gaan duiken in het John Pennekamp Coral Reef State Park en Paula en Merel gaan snorkelen.
We hebben hier weer zo'n computer met allerlei kuren. De enige hier in de lobby dus het kan nog vechten worden. Op de kamer is wel een wifi-aansluiting maar ja, als je geen laptop bij je hebt......
Dus misschien morgen meer!