Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Key Largo

Hallo allemaal!
Ik heb met dolfijnen gezwommen en dat was supergaaf! We moesten eerst allemaal onze naam zeggen en dan moesten we aan een soort platform gaan hangen. Dan kwamen Kona en Sherry (de dolfijnen) langs en mocht je ze aan de zijkant aaien. Het tweede wat me mochten doen is dat je in het midden moest gaan drijven, heel stil, en dan kwam Kona of Sherry naar je toe en die gaven je dan een kus op de wang. Hoe stiller je lag hoe langer ze bleven. Het derde wat we mochten doen was een rondje zwemmen met een dolfijn naast je. Je mocht dan ook een hoekduik maken en dan dook die dolfijn mee naar beneden. Met mijn duikbril op kon ik het heel goed zien. Toen mochten we een dansje maken met een dolfijn. Ik had een slow dance gedaan, dan moet je je handen op de vinnen leggen en ging de dolfijn langzaam rondjes draaien. Ook moest ik met een man samen een hoepel omhoog houden. De dolfijnen sprongen er dan doorheen. Dat was een beetje eng want je zag ze niet aankomen en ze zijn best groot in het echt en zo dichtbij. Toen moesten we eruit en dacht ik dat het afgelopen was. Maar dat was niet zo, we gingen naar een ander bad waar 2 andere dolfijnen waren: Stormy en Duffy. we moesten naar het eind van het bad zwemmen en daar heel stil gaan drijven met je armen wijd. Stormy en Duffy kwamen dan aan je zijkant voorbij zwemmen. Je moest ze bij de rugvin pakken, zo dicht mogelijk bij de rug. Ze trokken je dan heel hard naar de kant. Dat was gaaf!!! Toen we weggingen kreeg ik een shirt waar op staat: I swam with Stormy. Ik mocht er maar 1 kiezen.
Het was een superleuke dag.

Groetjes,
Merel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Key Largo

Florida 2006

Mijn eerste onvergetelijke ontmoeting met orca's!

Recente Reisverslagen:

10 September 2006

weer terug.

10 September 2006

Terugblik

03 Augustus 2006

Weer terug

02 Augustus 2006

Laatste dag

02 Augustus 2006

Zwemmen met dolfijnen
Merel

Actief sinds 15 Juli 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 42778

Voorgaande reizen:

03 Mei 2013 - 09 Mei 2013

New York

17 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Wintersport in Saalbach

11 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Canada 2011

17 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Florida 2006

Landen bezocht: