everglades - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu everglades - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

everglades

Door: merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Hallo allemaal,
Ik wil jullie nog wat van de everglades vertellen twee dagen terug.
We zijn toen naar de everglades geweest, en hebben minstens tien alligators gezien.
we zijn ook nog met een airboot geweest en toen kregen we een stuk wc papier en daar moesten we oordopjes van maken.
Er was ook een soort jungle en daar hebben we naar een soort alligator show gekeken, waar ze alligators gaan voeren met uitleg. Er was een jongen en die mocht een jonge alligator vasthouden, die Snappie heette. Na de show mocht je nog vragen stellen en die alligator vasthouden. Ik heb die alligator vastgehouden en een kus gegeven. Snappie was best hard. Dat komt door zijn schubben en zijn stekels (dat zijn harde driehoekjes op zijn rug om hem warm te houden).
Ik, mama, papa en oma vonden het erg leuk.