Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Merel

27 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Hi!

We zijn dus aanbeland in Miami. Mooie rit gemaakt via de Turnpike en via de kust. Prachtige huizen, tuinen (parken) en boten in Palm Beach en Fort Lauderdale. Hier zitten we in het Best Western Beach Resort in Miami Beach. Ziet er allemaal prima uit. Beetje gedateerd (zoals heel veel hier overigens) maar verder meer dan prima. We lopen zo het strand op. Al lekker gezwommen in zee. Zometeen wat eten en op tijd naar bed. Gisteren hadden we dus een lange middag en avond in Magic Kingdom. Man, wat was het druk!!! Het is deze week echt veel drukker dan vorige week. Heel veel Zuidamerikanen, hele schoolklassen! Het was gisteren ook veel warmer dan de dagen ervoor. Er werd ook voor gewaarschuwd: veel drinken en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Maar dat moeten jullie daar ook!
Het vuurwerk was werkelijk schitterend. Alles in de maat van de muziek, de verschillende Disney-tunes. In het hele park gaan de lichten uit, alleen het kasteel is verlicht. Het is echt sprookjesachtig. Zoals ik al eerder zei: showbusiness van de 1e orde. Daarna is het een hele klus om weer naar je auto te komen: eerst met de boot of met de monorail (in de rij met de menigte) daarna nog met het treintje over het parkeerterrein (ook in de rij maar dat stuk wil je echt niet lopen na zo'n hele dag, het parkeerterrein van MK is ongeveer zo groot als de hele Efteling!). Dat was dus het einde van Disneyworld voor ons.
Vanochtend de koffers weer ingepakt, Merel nog lekker ff gezwommen en toen hebben we een uitgebreid (vet!!!) ontbijt genuttigd bij Perkin's. En toen naar Miami.

We hebben hier computers in de lobby van het hotel. Beetje zenuwslopend want je moet er elke keer geld in stoppen: $1 voor 4 minuten. Tik, tik, tik.
Foto's komen later nog wel.

Nico, lief hoor, je aanbod, maar op krukken lijkt me dat huishoudelijk werk ook niet helemaal uit de verf te komen. Maar toch bedankt! En heel veel sterkte dus nogmaals morgen.

Tot snel, groetjes van ons allemaal.