miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

miami

Door: merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

27 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

hallo allemaal,

We zijn net in miami aan gekomen en het is heel tof hier!
We hebben uitzicht op het strand en een beetje op het zwembad.
Ik vind het wel jammer dat we nu niet meer naar Seaworld kunnen (snik).
maar hier is het ook wel leuk en gaan we naar de Everglades en ik krijg een van de laatste dagen nog een verassing (spannend).
Als je in het zwembad springt is het best lekker warm!
de zee is bijna net zo warm, ik denk maar 5 graden minder.
Gisteren zijn we nog naar magic kingdom gweest al afsluiting.
We zijn in Space muinten geweest en in big thunder muinten railroad en op het eiland van Tom soyer gewweest en daar liet papa ons erg schrikken in een ontsnapings grot!
Het vuurwerk was ook heel erg mooi we hebben tinkerbel nog zien afdalen.

groetjes Merel!!!

PS: Joost ik heb je bericht gelezen.
Jij zou het hier leuk vinden met de acht banen en het Kennedy Space Center.
doe de groetjes aan Wouter. dikke kus Merel!!!

  • 27 Juli 2006 - 18:37

    JoostgoesRosmalen:

    leuk dat je terug mailde.
    ik ben blij dat je je vermaakt en ik ben heel benieuwd wat de verrassing is mischien is de verrassing wel iets dat je niet verwacht tip:zeewater shamu .'
    doei lieve merel prettige vakantie nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Florida 2006

Mijn eerste onvergetelijke ontmoeting met orca's!

Recente Reisverslagen:

10 September 2006

weer terug.

10 September 2006

Terugblik

03 Augustus 2006

Weer terug

02 Augustus 2006

Laatste dag

02 Augustus 2006

Zwemmen met dolfijnen
Merel

Actief sinds 15 Juli 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 42857

Voorgaande reizen:

03 Mei 2013 - 09 Mei 2013

New York

17 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Wintersport in Saalbach

11 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Canada 2011

17 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Florida 2006

Landen bezocht: