shamu - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu shamu - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

shamu

Door: merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

24 Juli 2006 | Verenigde Staten, Orlando

hoi allemaal,

Mijn droom is uitgekomen!!! Ik heb een echte orka gezien. en ze zijn me toch groot. Shamu was wel zo ongeveer 6 meter lang. En dat is heel wat! maar we hebben ook dolfijnen gezien en die kon je gewoon voeren en aaien. En dat was vet cool. we hebben zoals mama al had geschreven toen we op het kennedy space center waren een aligator gezien en twee manatees.
Maar ik moet nu stoppen want mama wil naar starbucks.
Veel plezier en pas op dat je niet verbrand!

xxx Merel!!!

• 24 Juli 2006 - 10:57

Eric:

Geweldig.... lijkt ons echt heel gaaf wat jij allemaal meemaakt Merel. Ook op de foto's is heel goed te zien wat die orka's allemaal kunnen, echt heel gaaf!! En dan ook nog de dolfijnen voeren en aaien, volgens mij kom jij niet meer terug naar huis ha, ha. Hé zusje, blijf vooral berichtjes sturen want wij vinden het hartstikke leuk om jullie vakantie te volgen!! Groeten en nog heel veel plezier, Eric & Karin

• 24 Juli 2006 - 19:44

Piet Verstappen:

Hallo Peter,Barbara Paula en Merel
    Jullie email hebben we goed ontvangen, dat was heel leuk. We hebben gelezen dat jullie al veel leuke dingen gedaan en gezien hebben.We wensen jullie nog 'n fijne tijd. Hier is het ook heel mooi weer, weleen beetje erg warm .savonds is het heerlijk om buiten te zitten.
    Heel veel groeten van iedereen, ,n dikke kus voor jou Merel en tot ziens. Opa en Oma en Mieke.e tijd er