Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Merel Verstappen - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Juli 2006 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,

Nog één nachtje slapen en dan vertrekken we naar Florida. We blijven 2,5 week in the Sunshine State. Ruim een week in Orlando, een dag of 4 in Miami en nog 4 dagen op Key Largo. In Orlando gaan we in totaal 5 dagen naar Disney World. Voor de pretparkhaters lijkt dat een eeuwigheid maar wij hebben er zin in! Voor Merel is DE grote attractie: SeaWorld met natuurlijk Shamu 'the killer whale' als absoluut hoogtepunt. Ze verheugt zich er gigantisch op. Merel wil absoluut in de splash zone gaan zitten. Hoe dichter bij hoe beter!
Morgen om 14.05 vertrekken we met Martinair (vlucht MP 635) richting Orlando. We vliegen Comfort Class (meer beenruimte!) dus als het goed is wordt het een relaxte trip.
Zodra ik in Orlando een goede plek heb gevonden om te internetten, doe ik weer verslag. Dat zou in Amerika niet zo moeillijk moeten zijn, toch?
Ons verblijf in Orlando:

• 16 Juli 2006 - 20:27

Evelyn:

Ha, wat een avontuur hebben jullie voor de boeg! Zittend bij het speeltuintje op de camping of een terrasje zullen we aan jullie denken in alle achtbanen en splashzones..... Heeeel veel plezier!

• 17 Juli 2006 - 05:58

Eric En Karin:

Hoi luitjes, een hele fijne vakantie toegewenst en wat ben ik jaloers op jou Merel, geweldig toch Disney, Orka's (pas ik niet stiekum in jouw koffer???). Heel veel plezier in de "Sunny State"!!! Groetjes van Eric en Karin!!

• 18 Juli 2006 - 07:38

Maaike:

Al aangekomen in Orlando? In de hitte...Wat een resort zeg, het ziet er geweldig uit, daar kunnen jullie wel relaxen. Heel veel plezier in Disney World en voor Merel: Niet te dicht bij Shamu hoor....!!
    Groetjes Maaike